Carrito
0 productes
Veure cistella
Words with… Martí Peran (Part 1)
Words with… David G. Torres

 

L’Abecedari de Gilles Deleuze – S de Style

 

Words with… Fernando Castro Flórez

 

L’Emoció Moral José Ramón Otero Roko

 

A l’anterior text que vam publicar a Arts Coming, Ètica de la Forma, insinuàvem la idea d’emoció moral com a proposta per evolucionar el concepte d’hàptica elaborat pel crític d’Art i anarquista Herbert Read. Una emoció moral que s’incorpori a l’aprehensió més primària de les creacions. Perquè tot i que l’Art ha estat abordat en el segle XX, i al XXI, des de tot tipus de categoritzacions tècniques, sensitives, culturals, la seva intencionalitat política s’ha disseminat en nombroses ocasions només com a vulgarització de les obres. El judici estètic corresponia al crític. El judici ètic, i el seu correlat en forma de discussió, a l’opinió pública, no compradora i moltes vegades no observadora de l’Art, en un procés accentuat des de la irrupció de la postmodernitat per la pregunta ¿qui som nosaltres per jutjar la moral de l’altre?

 

Words with… Martí Peran (Part 2)

 

Domènec. De lo moderno usado Martí Peran

 

A lo largo de poco más de una década el trabajo de Domènec se ha concentrado en gravitar, con órbitas distintas en cada ocasión, alrededor de las paradojas, los desatinos y los fracasos de la arquitectura moderna. Esta prospección crítica de la modernidad – como se demostró recientemente en la exposición Modernologías – se ha convertido en uno de los relatos más interesantes entre los que componen la partitura del arte contemporáneo. La justificación de esta deriva ha de ser necesariamente compleja, pues responde a numerosos elementos. En primer lugar, representa una oportunidad idónea para someter los presupuestos utópicos a una severo correctivo; por otra parte, la modernidad revisada allana el camino para desarrollar un arte crítico desde la memoria colectiva…

La curadoría como posibilidad estética
Martí Peran

De acuerdo a la lógica circular del arte – aquella por la cual ninguno de los ingredientes del sistema puede definirse si no es mediante sus relaciones con el resto de componentes del mismo sistema – no hay ninguna posibilidad de abordar el asunto del comisariado como si se tratara de un lugar estanco. La única perspectiva posible para construir una argumentación sobre sus menesteres y…

Comentaris

De moment no hi ha comentaris
Ja t'has inscrit?   Iniciar sessió